Kaip susiklostė „girl power” ideologijos skleidėjų gyvenimas

Šioje „Atgal į 90-tuosius” laidoje pasakojimas apie tai, kokius pelnus atnešė Spice Girls muzikinis komercinis projektas. Svarbiausia šiame projekte buvo ideologija – nelabai aiškus šūkis „girl power”, kartais vadinamas kultūros fenomenu. Spice Girls visame pasaulyje pardavė ne tik aštuoniasdešimt milijonų kompaktinių diskų, tačiau ir merginų veidus šokoladų, čiupačiupsų ir gėrimų reklamoms. Pavyzdžiui 1997 metais „Pepsi-cola” Spice Girls projektui sumokėjo dešimt milijonų dolerių už tai, kad grupės merginos nusifilmavo trijose šio gėrimo reklamose.
Klausykite laidą „Atgal į 90-tuosius” ir sužinosite, kokį įdomų produktą Šiaurės Amerikoje reklamavo „Spice Girls”.